ההכנות לעונת 2026/2027 נמצאות בעיצומן, והיום (שישי) ערכה היורוליג ישיבת דירקטוריון מכריעה לקראת העונה הקרובה ובה עלה גם נושא חזרת המשחקים לישראל.בישיבה הנהלת הליגה הבהירה שהיא עוקבת אחרי המצב בישראל ובדובאי, ומשום שנותרו עוד שלושה חודשים עד לפתיחת העונה - בינתיים לא התקבלה החלטה בנושא. במהלך הישיבה הוסבר שמתוכנן להתקיים באבו דאבי טורניר סופרקאפ לקראת העונה, מה שעשוי להשליך גם על ההחלטה העתידית האם לשוב לשחק בישראל.העניין טרם הוכרע, כאשר נציגי מכבי תל אביב ששותפים בדירקטוריון יעשו מאמצים גדולים על מנת להשיב את המשחקים ארצה.בנוסף בשיקטאש תצטרף למפעל - כך פורסם רשמית. על פי באסקטניוז ראשי הליגה שקלו ללכת על ליגה של 19 קבוצות, אך הטורקיים תפסו את המקום של מונאקו בכל זאת ולשחק במפעל הבכיר באירופה. בנוסף, ביורוליג גם אישרו שריאל מדריד חתמה על חוזה לעשור הקרוב, כמו יתר בעלות הליגה.במקביל, היורוליג צפויה לאשר התרחבות ל-24 קבוצות החל מעונת 2027/2028, כך לפי הדיווח בבאסקטניוז. "אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, זה מה שיקרה", נכתב, "ההצעות האלה כבר קיבלו את התמיכה של בעלות המניות".רשימת הקבוצות שישתתפו ביורוליג: מכבי ת"א, הפועל ת"א, אנדולו, וילרבאן, באסקוניה, בשיקטאש, הכוכב האדום, דובאי, מילאנו, באיירן, ברצלונה, פנרבחצ`ה, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, פריז, פרטיזן, ריאל מדריד, ולנסיה, וירטוס וז`לגיריס.