אחרי עונה ארוכה ורצופת טלטלות, בית"ר ירושלים מתחילה מחדש. היום (ראשון), ערך המועדון אירוע חגיגי בגן הוורדים בירושלים - שבו הושקו המדים הרשמיים של הקבוצה לעונת 2026/27, וכן מותג האופנה החדש של המועדון - "BJR", בשיתוף "פקטורי 54". האירוע היה בנוכחות שחקני הקבוצה, שגם לבשו את המדים החדשים, המנכ"ל כפיר אדרי, ראש עיריית ירושלים משה ליאון - וכן, גם המאמן החדש והמנהל המקצועי, אלמוג כהן.<br /><br />ובפעם הראשונה מאז המינוי <strong>אלמוג כהן </strong>גם התייחס לאתגר העומד בפניו: "התחושות כיפיות. אני כבר שבועיים כמאמן, זה אתגר מאוד גדול אבל אני מוכן לאתגר הזה. כקבוצה אנחנו עובדים מאוד מאוד קשה, ולשם ניקח את זה".<br /> בנוסף, כהן התייחס גם לפרידה מברק יצחקי: "אין בינינו דם רע. הוא היה חבר שלי לפני שעבדנו בבית"ר ירושלים, תוך כדי התקופה החברות התחזקה ונהיינו כמו אחים, וככה נהיה גם אחרי. הדלת בבית"ר ירושלים תמיד תהיה פתוחה בפניו. כרגע יש אתגר חדש לפנינו ורק לשם אנחנו מתרכזים ומייחסים חשיבות. צריך לשאול את ברק יצחקי איפה זה אבד, והוא ידבר על זה".<br /><br />"כולם יודעים איזה כדורגל אני רוצה לראות. גם מהמאמנים תמיד דרשתי את זה. זה לא ישתנה והדרישה רק תעלה. חובת ההוכחה עליי - מהיום הראשון כשחקן רציתי את עצמי כאחד שצריך להוכיח את עצמו כל פעם מחדש. כמו ג'ודוקא עם חולצה לבנה, אני בא כל יום ללמוד ולהשתפר. מה שעשיתי עד היום לא מעניין".<br /><br />לגבי המטרה לעונה הקרובה, אמר כהן: "אני אגיד את זה פעם אחת: ברור שפערי התקציב שלנו ממכבי תא חיפה ובש הם מאוד ברורים. אבל כל מי שחותם בבית"ר ירושלים, יודע שיש מטרה אחת ברורה והיא לקחת אליפות. לא רוצה לדבר על זה, אליפות לוקחים כל יום בכל אימון ובכל משחק".<br /><br />על הדרך כמאמן, אמר אלמוג כהן: "לא חשבתי שזה יגיע כל כך מהר, זה אתגר מאוד גדול. אני בא אליו מוכן, כמנהל מקצועי אני מוכן. אני מאמין בשחקנים, בצוות, במועדון. המועדון עשה התקדמות אדירה ואני בטוח שנמשיך להתקדם".<br /><br />קפטן בית"ר ירושלים, <strong>ירדן שועה</strong>, התייחס לסאגת חילופי המאמנים: "לא השתנה משהו כשאלמוג כהן נכנס. אין משהו שונה או חריג. הוא וברק (יצחקי) היו מעורבים בכל דבר שקשור לבית"ר. הוא אמנם פעם ראשונה כמאמן, אבל הוא מסביר לנו מה שצריך לדעת ודוחף אותנו כדי שנהיה ברמה של אירופה".<br /> לגבי העזיבה של ברק יצחקי, הוסיף שועה: "זה הפתיע, אנחנו לא יודעים מה קרה מאחורי הקלעים. נאחל לו הצלחה בהמשך הדרך. הוא עדיין לא נפרד מאיתנו, אבל אני בטוח שהוא יעשה את זה בזמן שלו".שועה התייחס גם לציפיות מהקבוצה - שיעלו העונה. "יהיו ציפיות ובצדק. עשינו משהו גדול העונה, הבאנו כדורגל שלא נראה הרבה זמן בבית"ר ירושלים. אבל לאט לאט, יש לנו את הפועל תל אביב ולרנקה. אני בטוח שנעמוד בציפיות ובמה שצריכים מאיתנו".זיו בן שימול התייחס גם הוא לציפיות: "יש הרבה ציפיות העונה, מקווה לעמוד בהן ולהגיע הכי רחוק שאפשר בעזרת השם. אירופה? המשימה הראשונה זה להתחיל חזק, ולהגביר אחרי זה".מי שעוד התראיין היה שחקן הרכש החדש של הקבוצה, הקשר תומר יוספי: "ההתחלה מאוד מרגשת, אני מאוד שמח להגיע לכאן למועדון כזה גדול עם אוהדים כאלה נפלאים. שמח להתחיל בדרך חדשה, ובעזרת השם לפתוח ברגל ימין את העונה"."אני מקווה שנתמודד על כל התארים. יש עונה מאוד מאוד ארוכה, עוד 3 שבועות הפועל ת"א בגביע הטוטו ואחר כך אירופה. צעד אחר צעד, ומאמין שנשיג את המטרות שלנו"."כמו שהמון שחקנים אומרים - כל שחקן צריך לחוות את בית"ר. באתי בגיל ובזמן הנכון, מאמין שנעשה דברים יפים. יש פה חדר הלבשה מצוין, יש הרבה שחקנים ששיחקו איתי בנבחרת הצעירה. התחלנו אימונים לפני כמעט שבועיים וברוך השם אני מרגיש מצוין". טימוטי מוזי הוסיף: "המטרה? אני רוצה להמשיך ללבוש את המדים וליהנות. לא יודע אם התפקיד שלי ישתנה, אני משתפר ממשחק למשחק ומאימון לאימון. זה יתבטא בשערים, בבישולים וכל מה שצריך כדי לעזור לקבוצה".המגן השמאלי, ירדן כהן: "יש התרגשות גדולה, עשינו עונה מדהימה והיה חסר לנו קצת. בעונה הבאה נרצה להשיג מה שלא השגנו. הפרידה מיצחקי? ברק עשינו איתו שנה מופלאה, הוא מאמן אדיר. היתה קצת הפתעה, אבל אנחנו עם אלמוג והפנים קדימה".לגבי ההתאקלמות של השחקנים החדשים: "אנחנו לומדים להכיר אחד את השני, מאמין שזה יתחבר במחנה ותוך כדי המשחקים. כמו שיש שחקנים שונים, כל מאמן מביא את האג`נדה שלו. נלמד אותו כמאמן ונראה מה יהיה".לגביו באופן אישי, הוסיף כהן: "מה שהיה אף פעם לא מספיק. רוצה תמיד ללמוד ולהשתפר. אפשר לקחת אליפות? כן, חד משמעית. מבחינה אישית רוצה להיות יותר טוב, לזכות בתארים ולרשום עוד הופעות בנבחרת".