תגיות: סקודה, סקודה סופרב
עיצוב וממדיםסקודה סופרב החדשה מציגה צמיחה במרבית הממדים לעומת הדור היוצא, היא ארוכה ב-4.3 ס"מ (491.2 ס"מ), צרה ב-1.5 ס"מ (184.9 ס"מ), גבוהה ב-1.2 ס"מ (148.1 ס"מ) ואילו בסיס הגלגלים נותר זהה (284.1 ס"מ), תא המטען לעומת זאת צמח ב-20 ליטר (645 ליטר)
הסטיישן צמחה ב-4 ס"מ לאורך (490.2 ס"מ), וחצי ס"מ לגובה (148.2 ס"מ) כשתא המטען צמח ב-30 ליטר (690 ליטר) ועד 1,920 ליטר בקיפול מושבים.
העיצוב החיצוני אינו פורץ דרך אלא שלב נוסף בהתפתחות הדגם, כאשר החזית שופעת קווים מחודדים ומכסה מנוע עם שתי בליטות הנמשכות מסבכת סקודה העדכנית, מאחור הפנסים צרים יותר מהדור היוצא ואילו קו המתאר בפרופיל דומה יחסית.
עיצוב הפנים חדשני יותר, עם דשבורד בכמה קומות המופרד בגימורים מחומרים שונים וקו חריצים נמתח לרוחבו המזכיר את אלו שבסבכה הקדמית. במרכז הדשבורד מסך מולטימדיה צף ולוח המחוונים הדיגיטלי שוכן במסגרת מלבנית שפורצת את קו החופה, ואילו ידית ההילוכים ממוקמת כעת מאחורי ההגה.
יחידות הנעהגם הסופרב בדור הרביעי תציע מגוון מנועי בנזין, דיזל והיברידי-נטען, שש יחידות הנעה בסך-הכל: 3 מנועי בנזין; 1.5 ליטר, מיקרו-היברידי, בהספק של 150 כ"ס; 2.0 ליטר בהספקים של 204 כ"ס או 265 כ"ס עם הנעה כפולה, ולצידם שני מנועי דיזל בנפח 2.0 ובהספקים של 150 כ"ס או 193 כ"ס עם הנעה כפולה. מנועים אלו משודכים לתיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים.
גרסת הפלאג-אין החדשה והמעניינת זמינה בשלב זה רק בגרסת הסטיישן ולה מנוע 1.5 ליטר והספק משולב של 204 כ"ס (1.4 ליטר ו-218 כ"ס בעבר) המשודך לתיבה כפולת מצמדים בעלת 6 הילוכים כבעבר. הסוללה בדור החדש גדולה יותר, בנפח של 25.7 קוט"ש ברוטו (13 קוט"ש בעבר) והיא מספקת טווח נסיעה של קצת יותר מ-100 ק"מ, לעומת פחות מ-60 ק"מ בדור השלישי. מטען פנימי 11 קילוואט מאפשר טעינה ביתית מ-0% ל-100% בשעתיים וחצי (שעה פחות) ולצד זאת הסופרב החדשה תציע גם טעינת DC מהירה בקצב של 50 קילוואט, כך שטעינה מ-10% ל-80% אורכת 25 דקות.