תגיות: אקיורה, הונדה, רכב חשמלי
להתחיל מאפסהמכונית תיבנה על פלטפורמה חדשה שתיקרא 0 Series Platform שמאופיינת בפרופיל דק יותר וקל יותר, ולדברי מר אוימה היא תהייה קלה יותר מכל פלטפורמה אחרת מוכרת בשוק הרכב. הרעיון מאחורי פלטפורמה דקה יאפשר הנמכת גובהה של המכונית מבלי לאבד יותר מדי מהמרחב הפנימי שלה. למרות שלדגם NSX היו תכונות טובות והישגים נפלאים, כולל במרוצי מכוניות, המכונית התקשתה להגיע לאותה מדרגה כמו ניסאן GT-R או מרצדס GT ופורשה 911 שאיתן היא מתמודדת בשווקים השונים. המכונית החדשה תהיה טובה יותר בנסיעה מהירה בקו ישר וגם התנהגות הכביש תהיה טובה יותר מכפי שהכרנו בעבר, כך הבטיח אוימה.
בתחילת השבוע הציגו באקיורה דגם קונספט חשמלי חדש שמיועד להפוך לרכב סדרתי ב-2025 ולפי המעצבים שלו יש בו חלקים שעוצבו בהשראת הדור השני של NSX - הפינה לשיפוטכם בוידאו שבראש הכתבה - האם היא אכן מעלה אסוציאציות של NSX?