תגיות: EA
יורגנסן טען לנוכח ההתפתחויות בשבועיים האחרונים, כי קהל היעד של משחקים בימינו אינם מעוניינים במשחקים לינאריים (משחקים לשחקן יחיד עם סיפור ועלילה) וכי השוק שינה את פניו ומעדיף בימינו משחקים אונליין. "ככל שהמשכנו לבחון את המשחק, הוא התחיל להראות יותר כמו משחק לינארי, ואנשים בימינו לא אוהבים משחקים לינארים כמו שהם אהבו לפניי חמש או עשר שנים. זו הייתה החלטה כלכלית בסוף היום, אתה מוכרח לשרוף את הגשר שאתה מבין שלא תוכל להרוויח כסף ממוצר מסויים".אין ספק שזוהי אמירה מגוכחת ומנותקת מהמציאות, אחרת איך אפשר להסביר משחקים שיצאו בשנים האחרונות, וכללים עלילה, סיפור, וגם אם קיים בו אלמנט משחק ברשת ומערכת תשלום בתוך המשחק, הוא עדיין לא העיקר. דוגמאות כמו Grand Theft Auto V (שנחשב למשחק הכי נמכר בהיסטוריה מאז שיצא ב-2013 לראשונה), או אפילו Super Mario Odyssey שיצא לקונסולת הנינטנדו סוויץ' והצליח להחשב לקלאסיקה מיידית עולות לראש, מה שמוכיח שחברת EA פשוט מנותקת מקהל המעריצים שלה ומהקהילה בכלליות.
אפילו במאי המשחק God of War קורי ברלוג הגיב לאמירה, בציוץ משעשע ברשת טוויטר, בו רואים את קפטן פיקארד מסטאר טרק בפוזיציה המיואשת הידועה מתמונת הרשת, עם הציטוט של יורגנסן, ורשם בתגובה "אלוהים אדירים EA, אלו פשוט שטויות גמורות!".
From article about EA exec commenting on Visceral game - “As we kept reviewing the game, it continued to look like a much more linear game [which] people don't like as much today as they did five years ago or 10 years ago," Jorgensen said - oh dear god EA, just utter nonsense! pic.twitter.com/KN0JOPhnNq— Cory Barlog (@corybarlog) November 29, 2017
From article about EA exec commenting on Visceral game - “As we kept reviewing the game, it continued to look like a much more linear game [which] people don't like as much today as they did five years ago or 10 years ago," Jorgensen said - oh dear god EA, just utter nonsense! pic.twitter.com/KN0JOPhnNq