דוראנט: "אתרברב מול סטף כשנחזור לאוקלנד"

ה-MVP חגג, קיירי היחיד שנשאר לצדו בטקס. נוביצקי נהנה: "היה נהדר" ומה הביא את המהפך הגדול?

מערכת אתר ערוץ הספורט  18.02.19 - 06:33
בפעם השנייה בקריירה, דוראנט MVP האולסטאר (צילום: Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images)
בפעם השנייה בקריירה, דוראנט MVP האולסטאר (צילום: Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images)
תחילת כתבה

בלי יותר מדי הגנות, אבל עם הרבה חיוכים והמון צליפות לשלוש (62 מ-167 בין שתי הקבוצות!) ניצחה הלילה (בין ראשון לשני) הקבוצה של לברון ג'יימס 164:178 את זו של יאניס אנטטוקומפו במשחק האולסטאר ה-68 אי פעם, שנערך בשארלוט. החבר'ה של לברון עשו ברבע השלישי קאמבק מפיגור של 20 נקודות, כשהם נעזרים בכמה דקות גדולות של דמיאן לילארד. בהמשך, קווין דוראנט השתלט על המשחק וזכה בתואר ה-MVP השני בקריירה שלו, כשהוא קולע 31 נקודות. יאניס הוביל מנגד עם 38.

 אז מה הביא את המהפך? על פי מאמן דנבר מייק מאלון, שהדריך את טים לברון, השחקנים שלו ביקשו במחצית לצאת מחדר ההלבשה כדי לראות את ההופעה של ג'יי קול שהתרחשה על הפרקט. "אמרתי להם שאין בעיה, בתנאי שהם יקרעו את התחת וירוצו במתפרצות במחצית השנייה", סיפר מאלון בסיום.

דוראנט אמר עם קבלת הפרס האישי: "התחלנו לקלוע במחצית השנייה. המחליפים שלנו צלפו מעולה והחזירו אותנו למשחק. כל השחקנים פה נהדרים ונחמד לערבב את המזרח והמערב. תודה לכל מי שאירח אותנו פה בשארלוט, נהנינו מאוד. הייתה רמה גבוהה". אגב, רבים שמו לב שבזמן הנאום של דוראנט, היחיד שנשאר לצפות בו (בזמן שהאחרים, שראו אותו מניף את הפרס, הלכו לעיסוקיהם) היה קיירי אירווינג, מה שאולי עוד יגביר את השמועות על איחוד אפשרי ביניהם בניקס בעונה הבאה.

בהמשך אמר KD: "הניצחון הזה בהחלט נותן לי ולקליי את הזכות להתרברב מול סטף כשנחזור לאוקלנד. אבל סטף קלע את הזריקה הקשה ההיא מעל קליי, אז בטוח שגם הוא יזכיר את זה. היה לנו סוף שבוע מהנה פה, קיבלו אותנו נהדר".

לילארד, שסיים עם 6 מ-17 לשלוש (כל הזריקות שלו במשחק) ו-18 נקודות, וכאמור הוביל את הקאמבק ברבע השלישי, אמר: "ידעתי שיהיו לי זריקות טובות במשחק כזה וברגע שראיתי שנכנסה לי זריקה אחת, ידעתי שאני יכול להתחמם. אני יודע שזה האולסטאר, אבל רצינו לגרום להם לעבוד קשה יותר במחצית השנייה כי הם קלעו עלינו בקלות מדי. במחצית השנייה קלענו טוב כולנו וזה עבד. הרגשתי יותר מעורב הפעם מאשר במשחקים קודמים. זו הפעם הראשונה שאני על הפרקט בסוף המשחק פה ואני מרגיש כבר כמו שחקן ותיק".

דירק נוביצקי הקשיש הוזמן יחד עם דוויין וייד כחבר מיוחד בסגל לאולסטאר. הוא הסתפק בארבע דקות בין סוף הרבע הראשון לשני, אך מיד כאשר עלה לפרקט סיפק את הסחורה. הגרמני האגדי צלף 3 מ-3 מחוץ לקשת ונהנה מכל רגע, כשהוא ו-ווייד גם מקבלים חולצות ממוסגרות בין הרבע השלישי לרביעי: "זה היה נהדר", אמר כוכב דאלאס בסיום, "רציתי לשחק כמה דקות ולהעיף כמה שלשות וזה בדיוק מה שקרה. בראשונה הייתי קצת רחוק אבל אמרתי לעצמי שאני פעם אחרונה פה, אז למה לא וזה נכנס. בשנייה הייתי עוד יותר רחוק, אבל אמרתי 'בואו נראה מה קורה עכשיו' וגם זה נכנס. זה היה סוף שבוע של כיף, תענוג להתחרות עם השחקנים האלה על הבמה הזו והכבוד שקיבלתי בין הרבע השלישי לרביעי היה מרגש מאוד. זה היה סוף שבוע נהדר עבורי ועכשיו אני מוכן לחזור הביתה".

אחד מרגעי השיא של המשחק הגיע כאשר סטף קרי צלף שלשה ועבירה על הראש של חברו לקבוצה, קליי תומפסון, שהיה משועשע בסיום ואמר: "זה כל כך עצבן אותי. לשם שינוי, הייתי בצד שסופג את זה. ראיתי אותו עושה את זה כל כך הרבה פעמים בקריירה שלו וזה מסריח להיות בצד שחוטף. ואז הוא גם בא והתגרה בי. הוא היה צריך לקבל טכנית על ההתגרות הזו... זה האולסטאר, זו הייתה זריקה קשה מאוד וזה מרשים".

קרי עצמו אמר: "מהרגע שקליי נכנס, כל הזמן דיברנו אחד עם השני. רציתי לשמור עליו בכל הזדמנות וההיפך. הרגשתי שבכל התקפה בה אגע בכדור, אזרוק ויהי מה והזריקה הזו יצאה לי כמו שצריך. הוא נרדם לרגע". על הדאנק המרשים שלו שנעל את המשחק אמר סטף: "זה בשביל כל מי שראה אותי מחליק בלוס אנג'לס לפני כמה שבועות. כיפרתי על זה".

יאניס סיכם: "הם התחממו במחצית השנייה, קלעו שלשות, קלעו הכל. אבל נהנינו, שיחקנו ביחד וייצגנו את ה-NBA כמו שצריך. להיות באולסטאר זה מדהים, אבל לעשות את זה עם כריס ועם צוות האימון שלנו היה מדהים במיוחד. אני כל כך שמח עבור כריס וגאה בו. עכשיו נחזור לקבוצה וננסה להשתפר ולתקן את מה שעשינו לא טוב עד היום. אין גבול לקבוצה שלנו".
הדפס