"דני אבדיה יכול להיבחר בחמישייה הראשונה"

בסן פרנסיסקו מעריכים: הגארד הישראלי מועמד לגולדן סטייט

מערכת אתר ערוץ הספורט  27.02.20 - 09:42
תחילת כתבה

ההתעניינות בדני אבדיה ממשיכה. למרות שהקיץ עוד לא פה, כבר ברור שגארד מכבי ת"א צפוי להיות פרוספקט חזק מאוד עבור לא מעט קבוצות NBA, והוא נותר מועמד חזק מאוד להיבחר בדראפט. מי שהוזכרה תכופות כמועמדת לקלוט את אבדיה היא גולדן סטייט ווריירס. האלופה לשעבר, שנמצאת בעיצומה של עונת "טנקינג" וממוקמת בתחתית החוף המערבי, מחפשת את תהליך הבנייה מחדש - וייתכן כי לאבדיה יהיה חלק ממנו.

הבוקר (חמישי), העיתונאי קונור לטורנו מה"סן פרנסיסקו כרוניקל" ענה על לא מעט שאלות בנוגע לעתיד הקבוצה, ואחת מהן נגעה לשחקן הישראלי. "כיצד הווריירס מעריכים את אבדיה?", שאל אותו אחד הגולשים, והוא ענה: "מאוד מעריכים אותו. יש להם מועמדים אחרים... אבל אבדיה היא מנייה שעולה במהירות, והעונה שלו במכבי תל אביב בהחלט עשויה לגרום לו להיבחר בחמישייה הראשונה".

"הקליעה שלו עדיין בעייתית", אמר עליו לטורנו, "אבל הגודל שלו ויכולת אחזקת הכדור הופכים אותו ליעד מעניין בתור רכז ב-NBA. בכל מקרה, גם אם ייבחר ע"י הווריירס, הם לא יבנו עליו בתור שחקן מוביל לפחות בשנים הקרובות".

מי שעוד זכה להתייחסות הוא אקס מכבי ת"א, דראגן בנדר. לטורנו נשאל האם יש סיכוי בשבנדר יקבל חוזה גם לעונה הבאה, וענה: "קשה לדעת. השאלה המרכזית היא האם בנדר יוכיח את עצמו בעשרת הימים בהם חתם, ואחרי שני משחקים הממוצע שלו עומד בסה"כ על שלוש נקודות, ו-16.7% קליעה. זה כנראה לא יספיק".

ספקולציה מעניינת שעלתה במסגרת הדיאלוג היא האפשרות שיאניס אנטטקומפו יגיע לסן פרנסיסקו. לטורנו סירב לפסול את האופציה. "יש אפשרות כזו", הוא הודה, "אבל רק אם לא יחתום מחדש במילווקי. אם אני אוהד גולדן סטייט, הייתי מחזיק אצבעות נגד הבאקס בפלייאוף. זה הסיכוי היחיד שגולדן סטייט תוכל להגיע אליו".

הדפס